Klantenservice | Klachten & retourneren
Heeft u een klacht?
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over uw bestelling. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wij helpen u hier graag verder mee. U dient ons via het klachtenformulier op de hoogte te brengen van uw klacht.
Stuurt ons liever een e-mail dan vragen wij u zo goed mogelijk uw klacht te omschrijven. Wij raden u aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien uw klacht gaat over de kwaliteit van het geleverd product. Het is mogelijk dat wij hierom vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen altijd naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Let op: stuur altijd uw ordernummer mee.
Heeft u al een klacht ingediend?
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 123PlantenBestellen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Bestelde product retourneren?
Indien u niet tevreden bent over het geleverde product dan kan deze geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retourneren zijn niet voor rekening van 123PlantenBestellen.nl, u dient deze zelf te betalen. U dient het product(en) onbeschadigd, ongeopend en goed verpakt te sturen naar:
Palmexpert bomen- en plantencentrum
t.a.v. 123PlantenBestellen.nl
Koedijk 9a
8147RE Giethmen (gem. Ommen)
Na ontvangst van uw geretourneerde product(en) zullen wij, indien het product onbeschadigd en opgeopend is, het totaalbedrag van uw bestelling aan u crediteren.
Waarmee kunnen wij u helpen?
-
Klantenservice home
-
Over 123PlantenBestellen.nl
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Bezorging in het buitenland
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Plantaccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen